Ervaart u problemen bij het kopen op Bobbedoes of zijn er zaken die hierin kunnen worden verbeterd?
Plaats hier dan uw reacties of maak een nieuw onderwerp aan.
Welke acties kan ik ondernemen als een kavel niet wordt geleverd, maar wel betaald werd?
vrgr
Koen
Ik heb u een persoonlijke bericht gestuurd met het verzoek tot meer informatie.
Idem hier hetzelfde, betaald maar nog niet geleverd sinds 22/03/2020
DeStripboetiek, we hebben de verkoper reeds een bericht verzonden.
Bestaat er een mogelijkheid om kavels te sorteren op 1e druk?
Bestaat er een mogelijkheid om kavels te sorteren op de staat (nieuw - goed, enz.)?
op dit moment bestaat die mogelijkheid niet. Er wordt o.a. gewerkt aan mogelijkheden om meer te kunnen sorteren. Op dit moment is echter de vormgeving aan de beurt welke spoedig live zal gaan.
Excuses voor de verlate reactie. Ik heb de verkoper gevraagd om dit alsnog te doen. Ik hou u op de hoogte via een persoonlijk bericht.
Ik kreeg een melding dat ik overboden was op een kavel op donderdag 10/06/2021 om 17:51. (geen verdere biedingen gedaan)
Die zelfde dag om 23:25 krijg ik melding dat ik het kavel gewonnen heb ( uiteraard top)
maar hoe of van waar komt dit eerste bericht ?
Mvg
Als ik terug kijk in de bewuste kavel zie ik toch dat u 2 biedingen heeft gedaan. Met uw eerste bod werd u overboden door een exact gelijk bod (eerste bieder heeft voorrang bij gelijke biedingen). Dit was op 10-06-2021 17:48:53, op 10-06-2021 17:49:23 heeft u een nieuwe bieding gedaan waarmee u hoogste bieder was.
Beste,
ik krijg een betaal-herinnering voor een kavel, dat ik reeds geruime tijd betaald heb. Ik heb dit aan de verkoper ook laten weten daags na ontvangst van de nota via een bericht bij het notanummer. Bijkomend heb ik 12dagen na de betaling geinformeerd wanneer het boek zou verzonden worden.
Zonder enige reactie op bovenstaande communicaties, krijg ik nu een betaal-herinnering ?
Ik heb de verkoper vandaag een gmail gestuurd met screenshots van de uitgevoerde betaling en gestuurde communicatie.
Kan ikzelf verder nog iets doen ?
Kan ik jullie deze screenshots sturen, zodat jullie dit kunnen bekijken ?
Dat is heel vervelend. Ik heb zojuist de status aangepast naar Betaald en de verkoper verzocht om met u contact op te nemen. Dit duurt inderdaad te lang. Mocht u binnen 2 dagen geen bericht van de verkoper ontvangen wilt u dan een bericht sturen via het contactforumlier? Excuses voor het ongemak.
Hoe verander ik als koper de status van een aankoop? Heb de betaling nu al enkele dagen geleden gedaan, maar het lijkt alsof ik de status niet kan veranderen.
De status van de nota kan alleen door de verkoper worden aangepast. U kunt een bericht sturen naar de verkoper om dit recht te zetten als blijkt dat deze niet is aangepast.
Notanr.: 339279 (DeBezetenBezitter)
Deze is betaald maar verkoper heeft tot op heden niet gereageerd.
We zijn nu 1 maand verder en heb verschillende berichten gestuurd zonder reactie van verkoper. Wat moet ik doen?
Dat is vervelend. Ik heb zojuist contact opgenomen met de verkoper en verwacht dat hij zsm contact opneemt om dit te onderzoeken. Mocht u desondanks geen bericht terug ontvangen binnen 3 dagen, neem dan weer contact op.
ik zal u een persoonlijk bericht sturen over uw nota.