Recente berichten

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • >
  • >|

333 berichten

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
12-9-2022 17:26:01

de koper heeft reeds vandaag een bericht gehad waarin om duidelijkheid is gevraagd. Dit kunt u terug vinden in de correspondentie van de nota. Tot op heden is er geen reactie van de koper ontvangen. De berichten die u nog zou ontvangen met klachten van de koper hoeft u niet te beantwoorden maar kunt u doorsturen naar het info mailadres van Bobbedoes. Er valt nu verder nog niets te doen.

Profiel
DeStripboetiek
12-9-2022 14:46:51

Een koper beweert dat hij strips aankocht op 5/9/22, degelijk een nota gestuurd naar de persoon. Sinds vrijdag stuurt hij aanhoudend berichten dat hij de 4 strips niet ontvangen heeft, ik leg hem met handen en voeten uit dat hij eerst dient te betalen alvorens ik verzend, wat ook maar correct is. Vandaag wederom 2 berichten, wel betaald, geen strips ontvangen, koper beweert dat ik ze naar een verkeerd adres gestuurd heb. Jullie moeten wel weten dat de strips hier nog samen hier op mijn bureau liggen omdat ze niet verstuurd zijn. Tot op heden de betaling niet ontvangen. dan maar proberen te bellen... nummer niet bereikbaar...nu een mail gestuurd met het bewijsmateriaal van de foto's met datumaanduiding. Wat kan ik nog verder doen hiermee?

Profiel
beerdje
26-8-2022 02:18:02

De tarieven voor verzendkosten zijn bij mij op dit moment als volgt...

tarief 1: Brievenbuspost NL = 5 euro ... BE = 9 euro
tarief 2:Pakket tot 10 kg NL = 7,50 ... BE = 13.25
tarief 3:Pakket tot 20kg NL = 9,50 .. BE = 17,25

In de verzendkosten zit overal 1 euro verwerkt voor verpakkingsmateriaal dat ik moet aanschaffen.

Verder geef ik klanten korting op de verzendkosten als de bestellingen boven de 50 euro (-2,50) of 100 euro (-5,00) uitkomen.

Zodoende heb ik meer aan een veld met vrije tekst, waar ik alle info kwijt kan, die ik in mijn profiel kan invullen en die automatisch bij een kavel wordt vermeld.

Net zoals de verkoopvoorwaarden.

Succes
Groet
Willem

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
25-8-2022 12:31:53

Ik ben vanaf maandag weer hier mee bezig. Is er sprake van 3 verschillende tarieven van verzendkosten? Bijvoorbeeld onder 5 euro, onder 10 euro en onder 15 euro. Ik heb namelijk een uitgangspunt nodig. Ander scenario is alle verzendkosten verhogen met percentage of waarde.

Profiel
beerdje
16-8-2022 08:02:59

Goedemorgen Bob,

Hoever sta je met de koppelingen die je hierboven noemt.?
Ik zie een prijswijziging aankomen bij de verzendkosten..
die zou ik graag 1x moeten invoeren ipv bij ieder kavel .. Ik heb er 6000

groet
Willem

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
4-8-2022 13:58:20

Dat is vervelend. Ik heb zojuist contact opgenomen met de verkoper en verwacht dat hij zsm contact opneemt om dit te onderzoeken. Mocht u desondanks geen bericht terug ontvangen binnen 3 dagen, neem dan weer contact op.

Profiel
stensteen
4-8-2022 12:19:46

Notanr.: 339279 (DeBezetenBezitter)

Deze is betaald maar verkoper heeft tot op heden niet gereageerd.
We zijn nu 1 maand verder en heb verschillende berichten gestuurd zonder reactie van verkoper. Wat moet ik doen?

Profiel
PeterSamoy
24-7-2022 08:27:06
Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
23-7-2022 12:39:45

Dank voor uw reactie. Kunt u eens kijken of dit nu wel is opgelost?

Profiel
PeterSamoy
22-7-2022 21:22:07

Idd ik bedoel dat als ik mijn volglijst aanklik er op de pagina (https://www.bobbedoes.nl/Auction/followList) vermeld staat dat ik momenteel géén items volg, terwijl ik er wel een aantal heb aangevinkt via het hartje. En die hartjes zie ik ook staan als ik op de biedlijst pagina kijk (https://www.bobbedoes.nl/auction/bidlist).

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
18-7-2022 17:43:49

Er wordt géén bericht verzonden als u geen items volgt. Er wordt wél een bericht verzonden als u items volgt of waar u op geboden heeft. Ik vermoed dat u iets anders bedoelt dan dat u een bericht heeft gekregen hierover. Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Profiel
PeterSamoy
18-7-2022 11:07:31

Vandaag krijg ik het bericht dat ik géén items volg - maar ik ben zeker dat ik een tiental items had aangevinkt om te volgen. En bij de lopende biedingen (3 items) zie ik effectief het hartje aangevinkt. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? (het is me ook al eens overkomen een maand of 2 geleden, maar dan herstelde zich dit opnieuw).

Profiel
beerdje
11-6-2022 16:14:49

Perfect,

Bedankt namens de gebruikers..

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
11-6-2022 13:59:04

Als het goed is is het nu mogelijk om alles te selecteren op de pagina en in bulk te archiveren.

Profiel
beerdje
10-6-2022 15:38:02

Dat zal inderdaad al heel veel helpen.
Thanks.

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
9-6-2022 14:01:41

Naast de archiveer knop zal ik een checkbox maken waarmee alles op de pagina geselecteerd kan worden, dat zal al helpen. Selecteren op datum heeft helaas geen prioriteit nu.

Profiel
beerdje
9-6-2022 12:07:25

Ik schoon 1x per maand de berichten op door alle berichten van die maand naar het archief te plaatsen, zowel ontvangen als verzonden... Echter je moet ze 1 voor 1 aanklikken om ze te selecteren.
Waarom niet een filter op datum, zodat je de hele maand tegelijk kunt selecteren om te verplaatsen.
Lijkt me handiger.

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
9-6-2022 08:41:04

met het feedback systeem is niets mis. Dat werkt prima. Als er incidenten zijn waardoor er onvrede ontstaat is er nog geen reden om alles in de prullenbak te gooien. Het beste is dan om met de koper/verkoper in contact te treden. De koper kan namelijk altijd nog feedback wijzigen.

Profiel
beverpatroelje
8-6-2022 23:44:20

Dan is het simpel, schaf het feedback systeem af. Een koper kan een verkoper publiek een onrechtvaardige feedback geven en de verkoper mag zich dus niet publiek verweren. Het is wel die zogezegde korte reactie waar jij het over hebt waar andere kopers naar kijken. Sorry als je het voor de ene toelaat publiek te reageren moet je het voor de andere ook doen.

Profiel
beverpatroelje
8-6-2022 23:11:49

Dan is het simpel, schaf het feedback systeem af. Een koper kan een verkoper publiek een onrechtvaardige feedback geven en de verkoper mag zich dus niet publiek verweren. Het is wel die zogezegde korte reactie waar jij het over hebt waar andere kopers naar kijken. Sorry als je het voor de ene toelaat publiek te reageren moet je het voor de andere ook doen.

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
8-6-2022 22:11:58

De reden hiervan is dat deze feedback slechts een korte reactie is die een koper achter kan laten. Voor eventuele klachten/problemen kan een koper en verkoper tot onderlinge, niet publieke communicatie komen.

Profiel
VeilinghuisBobbedoes
Admin
8-6-2022 22:10:04

Als het goed is wordt dit wel gedaan, niet in de voorbeeldnota, echter wel als u de nota effectief verzonden heeft. Kijkt u maar eens. Mocht dit toch niet het geval zijn dan kunt u mij een bericht sturen via de contactpagina.

Profiel
Sander
8-6-2022 16:11:42

De verzendkosten worden niet opgeteld bij het bedrag als ik een nota wil maken.

Profiel
beverpatroelje
8-6-2022 11:52:47

De titel moet zijn dat verkopers feedback aan kopers moeten kunnen geven en antwoorden op feedback van kopers. Zie hierboven

Profiel
beverpatroelje
8-6-2022 10:16:51

Hoe komt het dat we als verkoper geen feedback aan een koper kunnen geven. We kunnen zelfs volgens mij geen antwoord geven op een onrechtvaardige verkregen feedback.